Skysto kuro katilai


Filtruoti
Rūšiuoti pagal:

Filtruoti
Gamintojas: BUDERUS
Gamintojas
Kaina
Iki
Gamintojo šalis
Korpuso medžiaga:
Nominali galia (kW):
A klasė

A klasė – mažiausiai energijos naudojantis prietaisas, G - daugiausiai. Energinė prietaiso klasė rodo, kiek elektros ar kitos energijos naudoja veikiantis prietaisas.

-20%
Skysto kuro katilas BUDERUS Logamax plus GB125

Daugumai tai gali būti naujiena arba nelabai girdėtas šildymo variantas. Kadangi daug įprasčiau yra namus šildytis kietu kuru. Tačiau toks variantas rinkoje taip pat yra ir jis naudojamas. Aišku, su tuo susiję nemažai niuansų, tačiau įsirengus tokią sistemą jos priežiūrai reikės skirti bene mažiausiai dėmesio.

Taip yra todėl, jog ir pats degimo procesas ir skysto kuro paėmimas yra pilnai automatizuoti. Tad tikrai nereikėtų įsivaizduoti, jog kasdien teks iš bakelių pilti kurą į katilo talpą. To daryti tikrai neteks. Aišku, periodiškai reikės užpildyti specialią talpą, tačiau tą galima atlikti jau ne rankiniu būdu ir ne mažais kiekiais. Kadangi priklausomai dar nuo dydžio, bet jos gali užtekti tikrai ilgam laikui. Todėl toks variantas nereikalaus praktiškai jokios priežiūros ar jūsų įsikišimo šildantis. Nebent norėsite pareguliuoti pageidaujamą temperatūrą.

 

Alternatyvūs šildymo būdai

 

 

Pačius pagrindinius šildymo variantus žino net ir šia sritimi labai nesidomintieji. Tačiau kai kurios egzistuojančios alternatyvos daugumai gali būti tikrai negirdėtos. Viena iš tokių yra skysto kuro katilai, kurie dažniausiai šildymui naudoja dyzeliną. Ir nors toks variantas rinkoje nėra naujovė ar labai modernus sprendimas. Bet dėl nedidelio susidomėjimo ir mažo žinomumo jis gali sukelti daugumos nuostabą. Aišku, tai nebūtų pats ekologiškiausias pasirinkimas. Su kuo neretai siejami alternatyvūs šildymo būdai. Tačiau prie išskirtinių variantų jį priskirti tikrai galima.

 

 

Kuo ypatingi skysto kuro katilai?

 

 

Net ir jų pavadinimas pasako pagrindinę ypatybę – šildymui naudojamas skystas kuras. Populiariausias yra dyzelinas, tačiau jis tikrai nėra vienintelis variantas. Ir nereikėtų galvoti, jog norint pasišildyti reikės vykti į kolonėlę ir užsipilti kuro ne tik į automobilį. Kadangi šiam tikslui yra naudojamas specialus dyzelinis kuras, kuris ir parduodamas visai kitu tarifu, negu automobiliams skirti degalai. Be to, dėl mažesnio akcizo jis yra ir pigesnis. Tačiau tokio šildymo išlaidos dėl naudojamo kuro labai priklauso nuo naftos kainų. Kurios yra gana nenuspėjamos ir nuolat svyruoja. Bendrame kontekste tai bus vidutinio brangumo šildymo variantas, nebent labai smarkiai į kažkurią pusę pakryptų naftos kainos.

 

 

Be to, reikės pasirūpinti ne tik pačio katilo įsirengimu, bet ir talpos, kurioje bus saugomas kuras. Aišku, ją galima įmontuoti ir toje pačioje katilinėje. Tačiau viskas priklauso dar nuo jos dydžio. Todėl kai kuriais atvejais, kuomet naudojamos didelės talpos, jos montuojamos lauke. Žinoma, vidury kiemo nestovės kuro talpykla, tad ji dažniausiai paslepiama po žeme. Su ja tiesiogiai būna sujungtas ir pats įrenginys, kuris automatiškai pasiima reikalingą kiekį kuro. Renkantis talpos dydį svarbu įvertinti, kad kuo ji bus didesnė, tuo rečiau reikės ją papildyti.

 


Skaitykite 22C tinklaraštyje